Alfred föddes på BB Stockholm torsdag den 17 februari 2011 klockan 20.19. Flora och Lilly föddes på Huddinge sjukhus tisdagen den 22 oktober 2013 kl 13.02 och 13.05.

tisdag 17 april 2012

Apa!

När jag var gravid råkade jag på en länk till en amerikansk site som sålde halloweenkostymer till bebisar, och kunde givetvis inte låta bli att köpa en apdräkt till Alfred som då inte ens fanns än. Men jag var smart nog att köpa i storlek 1,5-2 år så han skulle kunna förstå lite av det roliga med att klä ut sig. Till den här apdräkten hörde det dessutom en mjukisapa, som Christopher tog fram till Alfred härom veckan, så i helgen tog jag faktiskt fram kostymen även fast Alfred bara är knappt 14 månader. Och han tyckte det var jätteroligt!

Fötterna hade inget halkskydd så de var lite farliga att gå i, men de funkade lika bra på händerna.
Nu måste jag nog köpa fler dräkter. :)

Inga kommentarer: